Prilagodba stranice
  • Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en

Počinje Eurodeskova najveća info kampanja za mlade!

Mreža Eurodesk svojom će najvećom kampanjom „Time to Move“ i ovogodišnji listopad diljem Europe obogatiti brojnim aktivnostima u organizaciji Eurodeskovih multiplikatora.

Putem brojnih informativnih aktivnosti promovirat će se mogućnosti koje europski obrazovni programi nude mladima - volontiranje, stipendije, stručne prakse, razmjene mladih, osposobljavanja i razni natječaji. U Hrvatskoj će informativne aktivnosti za mlade provoditi hrvatski Eurodesk multiplikatori, odnosno udruge mladih ili udruge za mlade koje djeluju kao lokalne Eurodeskove info točke - riječ je o 15 organizacija u 17 gradova – koje koordinira Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU).

Tri uspravna pravokutnika u kojima se nalaze ilustracije. U prvome je ilustracija kuće koja ima kotače i ručku kao kofer. U drugome se nalazi više malih ilustracija auta, fotoaparata, klizaljki, kompasa, bicikla, gitare, šatora, kajaka. U trećem se u sredini nalazi bijeli neodređen oblik koji s lijeve i desne strane ima po jedan laptop iz kojega izlazi djevojka na biciklu.

Do sada je registrirano 29 događaja u devet gradova, a njihov će se broj tijekom listopada povećavati.

Tijekom kampanje igrat će se online escape igra pod nazivom „Avanture u Berlinu!“ te Time to Move kartaška igra, a bit će i brojnih drugih kreativnih i zanimljivih događanja i natječaja!

Plava pozadina s natpisom "Time to move: Adventures in Berlin".

Službeni je hashtag ovogodišnje kampanje #timetomove2021 - možete ga uključiti u svoje objave na društvenim mrežama te pomoću njega lakše pretraživati događanja online i u drugim zemljama.

Kreiraj. Podijeli. Pobijedi.

Na europskoj razini organiziraju se i nagradni izazovi u kojima pravo na sudjelovanje imaju mladi u dobi od 13 do 30 godina. Bit će četiri izazova s raznim zadatcima poput fotografije, priče, ilustracije i video uratka, a najbolji radovi osvojit će razne nagrade.

Četiri pravokutnika, u svakome piše drugačiji natpis. Prv je narančaste boje s natpisom "Greener Europe". Drugi je plav s natpisom "I am Europe, we are Europe". Treći je rozo-ljubičast s natpisom "Europe, my home" i četvrti je žuto-zelen s natpisom "Discovering Europe".

Za više informacija o kampanji posjetite službenu stranicu kampanje „Time to Move“.

Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima besplatno pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru AMPEU-a.