Prilagodba stranice
  • Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en

Uz Erasmus+ do boljih škola i vrtića

Odgoj i opće obrazovanje

Dječji vrtići, škole (osnovne i srednje, strukovne i umjetničke, centri za odgoj i obrazovanje), učenički domovi i druge organizacije u Erasmusu+ mogu prijaviti i provoditi dvije vrste projekata:

Mobilnosti u inozemstvu za učenike i nastavnike (Ključna aktivnost 1 - KA1)

U tim projektima ustanove šalju ili primaju učenike ili zaposlenike na tečajeve, poučavanje, aktivnosti praćenja rada ili učenja. Aktivnosti se biraju prema potrebama ustanove i njezinih zaposlenika i trebaju voditi postizanju postavljenih ciljeva koji su važni za razvoj ustanove.
Trajno sudjelovanje u aktivnosti mobilnosti ustanovama i organizacijama omogućuje Erasmus akreditacija.


Partnerstva za suradnju – mala ili suradnička (Ključna aktivnost 2 - KA2)

U tim (nešto složenijim i opsežnijim) projektima ustanove, tvrtke, udruge ili druge organizacije zajedno osmišljavaju nove metode rada, proizvode nove kurikule, donose različite inovacije, razmjenjuju dobre prakse. Ciljevi takvih projekata usmjereni su širem području, a ne samo razvoju jedne ustanove.

U projektima (i aktivnostima) sudjeluju pojedinci, no prijavljuju ih ustanove i organizacije. Ustanove mogu biti i domaćini aktivnosti u projektima mobilnosti - ugostiti učenike iz drugih škola iz inozemstva ili kolege na aktivnosti praćenja rada, ili pak partneri u KA2 projektima, za što ne trebaju prijaviti projekt.

Natječaj se objavljuje jednom godišnje, s najčešće jednim rokom za prijavu (ožujak (projekti mobilnosti) i travanj (projekti partnerstava)). Za Erasmus akreditaciju rok je ujesen.

Projekti mogu trajati do 36 mjeseci, ovisno o vrsti, aktivnostima i ciljevima. Dodjeljuju se bespovratna sredstva kojima se financiraju sve projektne aktivnosti.

Vodič kroz program Erasmus+ osnovni je dokument za svakoga tko želi prijaviti projekt. Kontaktirati nas možete na adresu e-pošte: odgojiopce@ampeu.hr

Koraci za sudjelovanje

U PROGRAMU ERASMUS+

Prije projekta

Upoznajte mogućnosti koje vam se nude

Doznaj Više

Prijava projekta

Ilustracija muškarca koji nešto zapisuje u bilježnicu

Otkrijte sve o prijavi projekta

Doznaj Više

Provedba projekta

Pronađite ugovornu dokumentaciju

Doznaj Više

Diseminacija i korištenje rezultata

Učinite projekt vidljivim

Doznaj Više

Natječaj

Infografika s podacima o Pozivu za podnošenje projektnih prijedloga za Erasmus+ 2022. godine

Poziv na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2022. godinu

Erasmus+ obilježava 35 godina postojanja

Vizual za 35. godišnjicu programa Erasmus+

Obilježite s nama rođendan programa Erasmus+ koji je do sada promijenio živote više od 10 milijuna ljudi!

Dodatne mogućnosti

TCA

Međunarodne aktivnosti za suradnju, umrežavanje i bolji učinak Erasmusa+

Doznaj Više

Virtualna odgojno-obrazovna zajednica

Doznaj Više

Eurydice

Izvor podataka o europskim obrazovnim sustavima i politikama

Doznaj Više

Europass

Besplatni digitalni alat za životopis, učenje i zaposlenje

Doznaj Više

#NoviErasmusPlusESS - Andrejin novi početak: Usprkos strahovima usudila sam se i uspjela!

  • Želimo da naši djelatnici dobiju priliku upoznati se s pristupima i modelima usmjerenim na individualne mogućnosti i stilove učenja djeteta koji uključuju inovativno i prirodno okružje za učenje.
    Marina Karavanić
    Ravnateljica Dječjeg vrtića Petar Pan, Zagreb
  • Činjenica je da živimo u digitalnom dobu i da su naši učenici digitalni znalci koji se odmalena susreću s digitalnim sadržajima. Ipak, nužno je educirati ih i u tom području te usmjeravati na pravilnu uporabu IK tehnologije. Stari, povijesni i naizgled neprivlačni sadržaji ovakvim su pristupom postali privlačni i vrlo zanimljivi našim učenicima jer su ovim projektom povezani sa suvremenim i današnjem djetetu bliskim digitalnim sadržajima.
    Nives Bogdan
    Učiteljica Osnovne škole kraljice Jelene, Solin
  • U projektu Priručnik za neodlučne, posrnule i loše čitatelje pismenost se smatra ključnim dijelom prava svakog čovjeka na obrazovanje. Pravo na pismenost u ovome se projektu prevodi u pravo na podršku: ni jedna osoba koja ima problema s pismenošću ne smije se sama boriti s tim problemom.
    Jelena Crnek
    Profesorica X. gimnazije Ivan Supek, Zagreb