Prilagodba stranice
  • Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en

Gotovo 500 sudionika virtualnog događanja inspirirano za efikasnije komuniciranje o projektima

Na koji način uspješno komunicirati svoje projekte bila je tema ovogodišnjeg Tematskog sastanka za korisnike programa Erasmus+ i Europskih snaga solidarnosti. Virtualni godišnji sastanak održan je 7. lipnja 2022, a okupio je brojne sudionike iz cijele obrazovne vertikale od predškolskog odgoja do visokog obrazovanja te obrazovanja odraslih i područja mladih.

Moderator Ivan Vukušić i znakovni prevoditelj Nenad Bolfek

Cilj sastanka bio je inspirirati i osnažiti sudionike te organizacije za kvalitetnije i efikasnije komuniciranje o projektima financiranima u okviru programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti. Sudionici su imali priliku dobiti jasniju sliku o tome kako na različite načine doprinijeti uspješnijoj komunikaciji prioritetima i projektima u okviru oba programa, a tijekom događanja su im podijeljeni korisni priručnici i materijali na temu uspješnog komuniciranja projekata financiranih sredstvima Europske unije.

Kako bismo naše korisnike podržali u čim uspješnijoj i kvalitetnoj provedbi, zadaća je svih agencija nadležnih za provedbu Erasmusa+ i ESS-a svojim korisnicima godišnje organizirati jedan tematski sastanak koji će korisnicima omogućiti da steknu ili nadograde znanja i vještine vezane uz pojedine opće aspekte provedbe projekata. Za ovogodišnji sastanak – usprkos trenutačnoj dobroj situaciji u pogledu epidemiološke situacije – ipak koristimo virtualni format, a s obzirom i na vašu brojnost, i činjenicu da se nalazite diljem Hrvatske, kao i činjenicu da nam je interes da se odazovete u čim većemu broju - odnosno da budemo u pogledu formata pristupačni, naglasila je u uvodnom govoru pomoćnica ravnateljice AMPEU-a Ivana Puljiz.

Uvod u sastanak na temu kratkog putovanja ugovornim obvezama i prioritetima preuzela je Ivana Erceg Matijašević, voditeljica Odjela za analizu, evaluaciju i diseminaciju rezultata programa EU pri Agenciji. Sudionicima sastanka predstavila je najčešće diseminacijske aktivnosti i mjere koje često susrećemo u projektima uz naglasak na osiguravanje pristupačnosti i planiranje ekološki prihvatljivog i uključivog događanja. Također, sudionici su upućeni na ispravno korištenje amblema EU-a.

Boška Trbojević

Nadalje, sudionike je s važnošću pomnog planiranja komunikacijskih aktivnosti i raspodjelom zadataka upoznala komunikacijska stručnjakinja Boška Trbojević, dugogodišnja direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću u Coca-Coli HBC Adria. Uz prikaz konkretnih primjera iz društveno-političkog života, sudionici su mogli osvijestiti na koji način ispravno razmišljati o projektnoj komunikaciji uz jasnu viziju o ciljanoj publici te što se projektom želi postići. U tom smislu, predstavljene su i osnove koje čine dobru kampanju.

Drugi dio programa bio je posvećen predstavljanju primjera dobre prakse i iskustvima uspješnih korisnika programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti. Izvanredni profesor dr. sc. Sven Maričić sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli predstavio je svoje iskustvo provođenja Erasmus+ projekta usmjerenog na uvođenje novih tehnologija (CAD modeliranje, 3D printanje i virtualna realnost) u strukovno obrazovanje. U okviru projekta je nastao i 3D model pulske arene koji je zbog inkluzivnog karaktera odnosno primjene modela za slabovidne i slijepe osobe osvojio dvije inovatorske nagrade na međunarodnim natjecanjima. Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske, koji je svojim zelenim projektima pridobio simpatije šire javnosti i medija, na današnjem je događanju prezentirao primjer uspješnog komuniciranja eko-projekta “Budi moja voda”. Tome u prilog govori i prestižna nagrada Europskog parlamenta - Europski građanin za kampanju Boranka.

Male tajne digitalnog marketinga na društvenim mrežama sudionicima kroz jednosatnu radionicu predstavila je stručnjakinja iz agencije Media val, Tea Tolić, nakon koje su sudionici bili inspirirani kreirati ciljani i atraktivan sadržaj, a upoznali su se i s važnošću praćenja rezultata svojih digitalnih aktivnosti te načina povećanja prometa na projektnoj mrežnoj stranici putem društvenih mreža.

Naposljetku, održan je intervju s iskusnom televizijskom novinarkom Ivanom Dragičević s N1 televizije koja je ukratko pojasnila razumijevanje medijske perspektive kad je u pitanju javno komuniciranje EU projekata.

Dostupne su prezentacije govornika kao i ostali materijali.