Prilagodba stranice
  • Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en

Eurodesk provodi Time to Move, svoju najveću promotivnu kampanju o europskim programima za mlade

Eurodeskova kampanja Time to Move provodi se pod sloganom „Otkrij kako doživjeti Europu“. U sklopu kampanje organiziraju se brojne aktivnosti i događanja za mlade kako bi mlade informirali o prilikama za učenje, studiranje, putovanja, volontiranje koje im nude programi Erasmus+ i Europske snage solidarnosti.

Plava pozadina sa žutim žutim neravnim crtama i nepravilnim područjima obojanim u žuto i bijelo. Na sredini se na bijeloj pozadini nalazi žuti balon u kojemu piše "eurodesk, Time to move"

Time to Move je najveća Eurodeskova europska informativna kampanja koja se provodi svake godine kroz čitav mjesec listopad pod sloganom „Otkrij kako doživjeti Europu”. Tijekom kampanje se organiziraju brojne informativne aktivnosti s ciljem promocije mogućnosti za mlade, poput volontiranja, stipendija, stručnih praksi, razmjena mladih, osposobljavanja i raznih drugih natječaja. Spomenute informativne aktivnosti u Hrvatskoj će provoditi hrvatski Eurodeskovi multiplikatori, odnosno udruge mladih ili udruge za mlade koje djeluju kao lokalne Eurodeskove info točke. Riječ je o 15 organizacija u 17 gradova koje koordinira Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU).

Sva Time to Move događanja moći će se pronaći na interaktivnoj karti na službenoj mrežnoj stranici kampanje, a hashtag ovogodišnje kampanje je #timetomove2022 pomoću kojeg se događanja u drugim zemljama i online mogu lakše pretraživati.

Od događanja u Hrvatskoj, izdvajamo veliki nacionalni „Lov na blago“ koji će se istovremeno provesti u 15 gradova u Hrvatskoj, 21. listopada 2022. godine. „Lov na blago„ provode Eurodeskovi multiplikatori.

Osim informativnih događanja na nacionalnoj razini, Eurodesk organizira i dva europska kreativna natječaja na koji se mogu prijaviti mladi iz cijele Europe. Radi se o natječajima za najbolju fotografiju, „Pozdrav iz Europe” i ilustraciju, „Osmisli svoje vrijeme za kretanje”, koji su otvoreni do 31. listopada 2022. godine.

Vizual za Time to move 2022. foto natječaj
Eurodesk, Time To Move 2022.
Vizual za Time to move 2022. ilustracijski natječaj
Eurodesk, Time To Move 2022.

O Eurodesku

Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima besplatno pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani. Eurodesk mreža sastoji se od 39 nacionalnih centara u 37 zemalja, a u Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru AMPEU-a.

Uz to, novost za Eurodeskov centar Hrvatske je da je naša nacionalna koordinatorica 30. rujan 2022. godine izabrana za novu predsjednicu europske Eurodeskove mreže te će predsjedavati Izvršnim odborom Eurodeska.

Nove informacije o kampanji možete pratiti i na službenoj mrežnoj stranici Time to Move.

Time to move logotip